Eu si numai Eu

If I would tell you everything i know ,you will run just like a girl

No more pain

Chiar daca visul mi-a trecut pe celalat hotar
Azi nu-i mai simt gustul amar
Azi a venit primavara in sufletul meu
Chiar daca a mai pierit o stralucire in nucleu
Azi nu mai pasesc in  neant
Nu mai am nevoie de zambetul lui de amant
Azi ploaia nu o sa-mi mai spele regretele
De azi luna n-o sa-mi mai vegeze noptile
De azi vocea lui nu se mai aude
De azi n-o sa mai am mainile ude
De azi o sa urmeze zile de fericire
De azi nu mai am nevoie de a lui iubire
Azi peste inima mea nu mai ninge
Azi privirea lui nu ma mai atinge
Acum e doar un alt trecator pin viata mea
Am ramas doar eu privind lumea
Azi pasesc prin lumina
Azi nu mai sunt eu de vina

 
 
Lasă un răspuns

