Doar o alta parte a mea

Ingerul meu

Si cand viata se scurge lin
Parca fiecare amintire e un parfum fin
Fiecare zambet al lui e o raza de soare
O lumina  plina de culoare
Fiecare privire a lui ce ma zareste
E ca o raza ce inima-mi incalzeste
 
El e un zeu
In templu’ meu
Un demon in noapte
Un sunet puternic printre soapte
O raza de soare prin ger
Pe Pamant un inger
O lunima puternica in intuneric
Un lucru bun unde totu’-i malefic
 
Si poate ca ingerul meu nu va muri
Dar eu cum voi putea trai
Sa-l vad cu  o alta
Ce nu ia putut rezista
 
Lasă un răspuns

